Translate

fredag den 8. februar 2013

Korset striber

Hej igen!
Til denne mani følte jeg mig inspireret af korsetter og jeg ville også gerne prøve noget nyt - at lege med negletape jeg køber min her: (http://www.freewebsite-service.com/neglesiden/Nailart+-+tape+til+deko.php)
 Det her blev så resultatet, jeg er ikke helæt tilfreds, men når det er min første gang jeg arbejder med negletape syntes jeg altså det er okay.
Det var lidt sværere end hvad jeg lige troede, men der skal vel bare lidt øvelse til!

Jeg brugte: OPI's "Alpine Snow og H&M's "Dust and Diamonds"






Hvis du ikke har prøvet at arbejde med negletape før, så er der her en lille "how to":
1. Mal dine negle i den farve du gerne vil have dine striber til at være - HUSK at lade det tørre!
2. Læg negletape på i det mønster du gerne vil have
3. Nu skal du lægge den neglelak du gerne vil have øverst, altså den man ser mest af
4. Lad neglelakken tørre 100 % , påfør topcoat og VOILA du har super flotte negle! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar